“See the light” – “Fedezze fel a fényt!”
Április elején ezzel a szlogennel indított kampányt a FAKRO Nagy Britanniában. Az ablakok promóciója televíziós csatornákon, szakmai lapokban és internetes portálokon keresztül zajlik.
A FAKRO 30 másodperces reklámszpotja az építőipari szakmával foglalkozó tematikus tévécsatornák (pl. TV Five, Home, Shed, Real Time) műsorainak elején illetve végén jelenik meg. Ezek a csatornák igen népszerűek a brit lakosság körében, mivel digitális rendszerben sugároznak.
A brit médiakampány célja a cég arculatának közvetítése, a cég piaci jelenlétének megerősítése mind az egyéni vásárlók, mind az építőipari termékeket forgalmazók körében. A rövid reklámfilmben elsősorban az ablakok biztonságára, az energiatakarékos és környezetbarát jellegére hívjuk fel a figyelmet, valamint hangsúlyt fektetünk a topSafe rendszerre és az automata tokszellőzőre.
Az angol fuse8 reklámügynökség közreműködésével előkészített kampány április végéig tart.
“See the light” – “Fedezze fel a fényt!”
Április elején ezzel a szlogennel indított kampányt a FAKRO Nagy Britanniában. Az ablakok promóciója televíziós csatornákon, szakmai lapokban és internetes portálokon keresztül zajlik.
A FAKRO 30 másodperces reklámszpotja az építőipari szakmával foglalkozó tematikus tévécsatornák (pl. TV Five, Home, Shed, Real Time) műsorainak elején illetve végén jelenik meg. Ezek a csatornák igen népszerűek a brit lakosság körében, mivel digitális rendszerben sugároznak.
A brit médiakampány célja a cég arculatának közvetítése, a cég piaci jelenlétének megerősítése mind az egyéni vásárlók, mind az építőipari termékeket forgalmazók körében. A rövid reklámfilmben elsősorban az ablakok biztonságára, az energiatakarékos és környezetbarát jellegére hívjuk fel a figyelmet, valamint hangsúlyt fektetünk a topSafe rendszerre és az automata tokszellőzőre.
Az angol fuse8 reklámügynökség közreműködésével előkészített kampány április végéig tart.
https://www.youtube.com/watch?v=30pzfCQXkbk